Voice of customer

Voice of customer als onderdeel van onze productontwikkeling strategie 

04-02-2021, Engage 365 Fundraising – Graag begrijpen wij nog beter hoe wij met onze Engage 365 producten van toegevoegde waarde kunnen zijn voor onze klanten. Daarom organiseren wij diverse keren per jaar gebruikersgroep-sessies. In 2021 starten we hier ook mee voor de Engage 365 Fundraising organisaties.  

Tijdens deze sessies bespreken we potentiële verbeteringen en optimalisaties met elkaar. Hoe kunnen we het inzicht en verwerking van binnengekomen donaties bijvoorbeeld verbeteren Daarnaast gaan we ook in op het gebruik van Engage 365 en delen we best practices met elkaar. Bijvoorbeeld door met elkaar in gesprek te gaan over het opstellen van rapportages vanuit Engage 365 PME.  

Naast de gebruikersgroepen introduceren we dit jaar ook een ideeën portaal. Goed idee voor verbetering, benieuwd of andere organisaties dit ook een goed idee vinden of ben je benieuwd of een idee als eens is aangedragen? Dit alles vind je op het Engage 365 ideeën portaal. Uiteraard worden deze ideeën gebruikt in de gebruikersgroep sessies. Mocht je eens een kijkje willen nemen op dit portaal of ook zelf ideeën kunnen aandragen, laat het ons dan vooral even weten via info@ifunds.nl  

 

Ifunds Ideeën portaal
Terug naar overzicht

Geplaatst op 4 februari 2021