Wij zijn Ifunds

Wij beschouwen CRM als een vak, óns vak, al meer dan 25 jaar. Met onze slimme producten en oplossingen willen wij onze klanten helpen meer sociale impact te realiseren. Onze klanten in staat stellen om de juiste multi-channel customer of donor journeys op te starten. We helpen organisaties met het creëren van een 360 graden klantbeeld.

Wat ons uniek maakt, is het feit dat we een kant en klaar product hebben. Door onze jarenlange ervaring met non-profit organisaties kennen wij de processen. We weten wat jij nodig hebt en bij het ontwikkelen van onze producten staat die kennis centraal. Uiteraard blijft er ook ruimte om jouw eigen specifieke wensen daarin kwijt te kunnen. Met Microsoft Dynamics als basis zijn onze oplossingen toekomstbestendig en gebruiksvriendelijk. Wij bieden onze oplossing als een service aan (SaaS), zodat jij blijft profiteren van de continue doorontwikkeling van Microsoft én van ons.

Ifunds maakt deel uit van het Microsoft Tech for Social Impact programma. Dit programma zet technologie in als krachtig instrument om de meest uitdagende problemen in de wereld aan te pakken. Het kan non-profitorganisaties in staat stellen productiever en innovatiever te zijn en uiteindelijk een grotere maatschappelijke impact te bewerkstelligen. Verschillende kortingen zijn beschikbaar voor cloudoplossingen, waaronder Microsoft 365, Office 365, Power BI, Azure, Microsoft Surface. Meer weten, neem contact met ons op.

Bijpassende artikelen & documenten

Maak kennis met Daan Looij

Over Daan Hallo, ik ben Daan, 28 jaar en sinds januari 2024 aan de slag bij Ifunds als project consultant. Dit houdt in dat ik nieuwe klanten help om hun pakket voor de eerste keer op te zetten en in te richten. We bekijken wat de huidige werkwijze is... Lees verder

Werkervaring waardevol inzetten voor goede doelen

Er was eens een Groningse, die na haar afstuderen verhuisde naar het centrale Utrecht. Ze doet in de afgelopen 16 jaar vanuit het bedrijfsleven ervaring op in Projectmanagement, Software-implementaties, Marketing automation en Online marketing. Ze bekleedt verschillende rollen, zowel aan de bureauzijde als klantzijde. Maar er knaagt iets, want... Lees verder

Mensen stimuleren en processen leuker maken

Introductie Mensen zijn de belangrijkste schakel in elk werkproces! Dat moeten we niet uit het oog verliezen. Dat betekent dat processen logisch moeten zijn, systemen intuïtief en mensen kennis moeten hebben. Voeg daar werkplezier aan toe, dan is dat een leuk proces waar ik mezelf graag voor wil inzetten.... Lees verder