Identiteitsanalyse – merkkarakter als businesskompas

“Het belang van merk-waardige waarden en een betekenisvolle compacte visie wordt met de dag belangrijker”

– bron: SWOCC 

In een tijd waarin alles op losse schroeven lijkt te staan, zijn donateurs, leden, vrijwilligers en andere betrokkenenen maar ook medewerkers op zoek naar houvast. Naar inspiratie, richting en betekenis. Het zijn dan ook de sterke merken die positie durven in te nemen en vooroplopen. Zij laten zien hoe ze vandaag bijdragen aan de oplossingen voor morgen. En daar willen klanten en medewerkers graag bij horen.

Maar waar begin je als organisatie? Ifunds heeft de afgelopen tijd samengewerkt met PIT Agency voor een identiteitsanalyse.  Want waarde(n)voller zijn voor je medewerkers en klanten start bij je unieke verhaal. Door vervolgens dátgene waar jij voor staat en gaat waar te maken in alles wat je doet creëer je niet alleen fans, maar bouw je ook aan een toekomstbestendige business. Het doel is om succesvoller en aantrekkelijk te zijn met het merk als kompas. Zonder bla bla. Mét focus.

Ifunds en Pit Agency hebben prettig samengewerkt. Daarom biedt PIT Agency speciaal voor Ifunds relaties een gratis merkstrategie-sessie waarin jouw unieke merkkarakter wordt vastgesteld. De eerste stap om vanuit je onderscheidende vermogen te gaan sturen.

Geïnteresseerd in een gratis merkstrategie-sessie of wil je meer weten over onze tools en aanpak voor positionering, strategie en activatie? Bel of mail dan zeker even met Roland van Maanen: + 31 6 130 60 108 of Roland@pitagency.com

Terug naar overzicht

Geplaatst op 11 november 2020