Terugblik webinar | Waarom juist nu de keuze voor een goede e-mailmarketingoplossing het verschil maakt

In contact blijven met je achterban is nu belangrijker dan ooit. Veel organisaties maken daarvoor gebruik van e-mailmarketingoplossingen zoals Spotler, Mailchimp, Clang of een andere tool om in contact te blijven met de achterban.

Tijdens het webinar lieten we zien dat Clickdimensions echter meer dan dat biedt. Zo toonden we hoe je, rechtstreeks vanuit Ifunds Engage 365, hoog-volume gepersonaliseerde e-mailcampagnes eenvoudig kunt samenstellen. Daarnaast lieten we zien dat je op basis van triggers verschillende closed loop donorjourneys kunt inrichten die je vervolgens kunt inzetten via diverse kanalen, waaronder e-mail, SMS, fomulieren en landing pages. En ook prettig: de resultaten zie je direct terug in mooie en goed bruikbare dashboards.

Wat is de toegevoegde waarde van een geïntegreerde marketingoplossing als Clickdimensions?
Naast dat het veel makkelijker en overzichtelijker is, kan je al je communicatie & digitale touchpoints direct koppelen aan jouw geïnteresseerden, prospects of donateurs in je CRM omgeving waardoor je een helder 360 graden beeld krijgt per contact met alle preferences, subscriptions, clicks, opens en andere interacties in handige overzichten en dashboards bij elkaar, en deze data is klaar voor gebruik in selecties en customer journeys.

Het webinar gemist maar toch interesse om het alsnog te zien? Neem vrijblijvend contact met ons op via marcom@ifunds.nl en wij nemen contact met je op voor het toesturen van de recording.

 

 

Terug naar overzicht

Geplaatst op 17 juni 2020