Stel je eens voor: je wilt een nieuwe campagne ontwikkelen. Je hebt ervaring met eerdere campagnes, je bent creatief en je hebt een sterk onderbuikgevoel over wat de campagne moet worden. Wat zou het dan fijn zijn als je nog een extra variabele toevoegt waarmee je jouw gebaande patronen kan doorbreken en nieuwe inzichten krijgt. Dat kan met kennis uit neurowetenschappelijke onderzoeken. Letty vertelt over het waarom en hoe van toepassen van neuro in je campagnes en geeft je tips en toegang tot een tool waardoor je zelf al meteen na het webinar met neuromarketing aan de slag kan.
Na deze sessie heb je kennis over de kracht van het onbewuste, heb je ideeën opgedaan uit echte cases en kan je direct aan de slag aan de hand van praktische tips die gegeven zijn in de sessie.
De Webinar is donderdag 19 april van 10:00 uur tot 11:00 uur. Inschrijven kan door hier te klikken.
Moderator: Wieb van de Donk (WWAV)
Terug naar overzichtGeplaatst op 10 april 2018