Wakker Dier zet zich in voor een dierwaardig leven voor alle dieren in de veehouderij. Met een creatieve en doortastende aanpak, zijn zij in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een invloedrijke partij met een zeer bekende naam. Zij hebben als doel om ervoor te zorgen dat supermarkten in 2030 een kwart minder vlees verkopen. Om dit doel te bereiken zijn middelen nodig en deze werft Wakker Dier voor het overgrote deel door middel van particuliere fondsenwerving. Dit doen ze al jaren met een product van Ifunds.
Ifunds is daarom erg trots om te kunnen melden dat Wakker Dier opnieuw voor Ifunds heeft gekozen. Met het Engage 365 Fundraising product zal Wakker Dier in staat zijn om doeltreffende fondsenwervingscampagnes uit te voeren, interne processen te automatiseren en een 360-graden donateursbeeld te realiseren. Daarbij stelt Engage 365 hen in staat om in de toekomst gemakkelijk en snel innovatieve wervingsmethoden in te zetten en daarmee de financiƫle slagkracht van de stichting te vergroten.
Terug naar overzichtGeplaatst op 14 oktober 2020