Waarom klanten Microsoft verkiezen boven Salesforce

Bron: Ifunds, 23-03-2021 

Wat lees je in dit artikel?
Je bent hoofd Marketing en Fondsenwerving en zoekt software die jou kan helpen in de digitale transformatie. Er is veel te krijgen en er zijn twee dominante spelers op gebied van Customer Engagement en Campagne Management. Wat moet je kiezen? Welke partner past het beste bij jouw uitdaging op korte, middel en lange termijn? Hoe is de markt verdeeld? Ifunds keek naar de markt en vatte belangrijke keuzes samen in deze Whitepaper. 

Praktisch: 

  • Leestijd: 15 minuten;
  • Samengevat: Microsoft Ecosysteem meest volledig voor NGO’s wereldwijd;
  • Doelgroep: Managementniveau fondsen- of ledenwervende organisaties met IT in portefeuille;

 

Disclaimer: Ifunds heeft onderzoek gedaan en informatie voor jou als beslisser samengevoegd. Deze whitepaper bevat veel externe bronnen en kan als inspiratie gebruikt worden. Het eerste deel bevat openbare artikelen geschreven door derden. We sluiten deze whitepaper af met onze mening. Bronvermelding onderaan deze whitepaper.

What’s Next for Industry

What’s Next for Industry?, Satya Nadella  – CEO Microsoft, 24 februari 2021, Oorspronkelijk bericht

Een van de 5 belangrijkste markten voor Microsoft voor de komende jaren is non-profit! Goed nieuws dat Microsoft van deze markt tot sleutelmarkt heeft benoemd.
Bijna 250.000 NGO’s maken al gebruik van de producten van Microsoft Philanthropies. En: Microsoft levert de meest complete verscheidenheid aan tools, allemaal gecombineerd in één cloud! Dus zakelijke apps (zoals Dynamics for Sales, Fundraising, Marketing, Financials, Logistics) en Modern Workplace (zoals Office 365, Teams, SharePoint, PowerBI, Power Automate) gecombineerd in één cloud.

Bekijk de video; What’s Next for Industry, de toekomstige stappen van Microsoft, Satya Nadella, CEO. 18.03 minuten. Microsoft Cloud for Nonprofit 13:05

Wilt u het hele Whitepaper (15 pagina’s) lezen, laat dan uw gegevens achter:

Whitepaper – Waarom verkiezen klanten Microsoft boven Salesforce

Terug naar overzicht

Geplaatst op 23 maart 2021