Warm welkom voor Jochem Hillen

Jochem Hillen, onze nieuwe Customer Succes Manager, zet de belangen van de klant op de eerste plaats.   

Recent ging Jochem Hillen aan de slag bij Ifunds als Customer Succes Manager. Als strategische partner zet hij de belangen van klanten voorop en geeft hij klanten advies en assistentie in het optimaal gebruiken van onze software en zo effectief mogelijk fondsen te werven. 

Perfecte match 

Voordat Jochem bij Ifunds startte was hij actief als sales representative binnen de hotellerie. Maar zijn passie voor goede doelen had hij altijd al, zo werkte Jochem naast zijn job al 1,5 jaar als vrijwilliger. In zijn nieuwe rol bij Ifunds zal hij vanuit een commerciële functie kunnen samenwerken met non-profits. “Het is super dat ik nu ook in mijn job kan bijdragen aan een fijnere wereld”  

In zijn vrije tijd zit Jochem zeker niet stil. Crossfit, trainen voor een triathlon en gewichtheffen zijn enkele sporten die hij beoefent. Daarnaast gaat hij 3x per week buiten zwemmen, en dit zelfs in de winterperiode 🥶. Verder speelt Jochem graag bordspellen en gaat hij geen enkele uitdaging uit de weg.  

Focus op echte partnerships 

Binnen Ifunds is Jochem verantwoordelijk voor het monitoren van de klanttevredenheid en het relatiebeheer. Met een nuchtere blik en duidelijke communicatie houdt hij de commerciële afspraken en vraagstukken in het oog.  

Klanten uitdagen om nog meer te werken met onze software is 1 luik van zijn functie. Daarnaast is Jochem steeds op zoek naar echte partnerships, “We willen niet alleen de juiste software leveren maar samen groeien waardoor wij een nog beter systeem kunnen leveren en onze klanten voor zo laag mogelijke kosten zoveel mogelijk fondsen kunnen werven”. 

Jochem ervaart Ifunds als een warm team waar persoonlijke aandacht en groei op nummer één staan. Digitaal met hem kennismaken? Connect zeker met hem via LinkedIn

Terug naar overzicht

Geplaatst op 22 december 2022