Wil jij het komende jaar ook meer inzicht krijgen in je donateurs? En het engagement van je achterban verhogen op basis van verkregen inzichten? Wil je weten aan welke knoppen je kan draaien om jouw campagne nog succesvoller te laten zijn?
Kom dan naar onze demo-sessies op donderdag 28 november waarin we 4 cases met bijbehorende technologieën presenteren. Zo word je in een paar uur helemaal bijgepraat! Meld je hier aan.
Case 1: Een 360 graden donateursbeeld met Ifunds Engage 365 FR. De allernieuwste versie van Ifunds Engage FR gebouwd op Microsoft Dynamics 365 CE. Wellicht vraag je je af waar CE voor staat? Dit is de nieuwe naam van CRM. CE staat voor Customer Engagement, en dat past erg goed bij de naam van ons product: Engage 365 Fundraising. Met de nieuwste variant van CRM beloofd Microsoft dat je de NPS score kunt verhogen als je alle data over jouw donateur opslaat in 1 omgeving. In Ifunds Engage 365 kan je alle touchpoints van je achterban vinden en zijn er uitstekende mogelijkheden om externe kanalen te koppelen. Wij helpen je alvast op gang: we leggen alle toezeggingen, lidmaatschappen, donaties, transacties, storneringen en de (financiële) waardering van je relatie vast. Een goede start om je voor te bereiden op de toekomst.
Case 2: Email Marketing. Of je nou Spotler, Mailchimp of een andere tool gebruikt voor je nieuwsbrief, wij geloven erin dat je pas echt hoge engagement met je achterban kunt bereiken als je je communicatie direct vanuit Engage 365 FR doet. Waarom? Naast dat het veel makkelijker is, kan je al je verkeer koppelen aan je prospects of donateurs en kan je je meest waardevolle relatie vinden. Hoe? Door de inzet van ClickDimensions bovenop Engage. En, je kan op basis van triggers een closed loop journey maken en inzetten via diverse kanalen, waaronder Email, SMS en landing pages. Bovendien krijg je die dag een speciale en gelimiteerde aanbieding mee!
Case 3: Enterprise Campaign & Marketing Automation. Mocht je als organisatie enorm grote hoeveelheden data hebben die zich in diverse bronnen bevinden, dan is Engage Campaign iets voor jou. Samen met Ternair ontwikkelde Ifunds Engage Campaign, inmiddels in gebruik bij een aantal fondsenwervende organisaties en ledenorganisaties. Met Engage Campaign kan je eenvoudig selecties maken, cross-channel (e-mail, direct mail, telemarketing, sms, push app berichten, social media) campagnes en customer journeys inrichten en deze ook daadwerkelijk uitvoeren en monitoren. En dat zonder ingewikkeld te hoeven programmeren! Met de gebruiksvriendelijke interface bouw je snel en eenvoudig flowcharts en e-mailtemplates voor data-driven campagnes. Just drag & drop.
Case 4: Geavanceerde rapporten en efficiëntere selecties. Data Inside: eindelijk écht inzicht in je data dankzij dashboards voor fondsenwervers. Hoeveel investeer jij in fondsenwerving? Bijna iedereen maakt gebruik van direct mail, inserts, telemarketing, face-to-face of online. Ben je tevreden over de resultaten maar kriebelt het gevoel dat je meer rendement uit je acties kunt halen? Data Inside laat enkele innovatieve dashboards zien waarmee je meer inzicht krijgt in je data. Voor welk onderwerp zijn je major donors het meest gevoelig, of welke mailing presteert het beste om mensen een hogere gift te laten geven dan normaal? Wat doen donateurs in de jaren nadat ze zijn gereactiveerd? Of, welk face-to-face bureau laat het beste rendement zien over meerdere jaren? We laten zien hoe je dit soort vragen binnen enkele muisklikken beantwoordt en bovendien doen we je vanuit Ifunds een prachtig kennismakingsaanbod. Aan het einde van de sessie geven we je een speciale aanbieding!
Terug naar overzichtGeplaatst op 5 november 2019