Nieuw in Ifunds Engage 365 Zomer release 2020

Afgelopen zomer heeft Ifunds de Ifunds Engage Zomer2020 release uitgebracht, en als onderdeel van de doorontwikkeling van het Engage product zitten daar allerlei mooie nieuwe functionaliteiten in en de oplossing voor een boel kleinere en grotere issues. Hieronder vind je enkele highlights.

  1. QR Code: met Ifunds Engage is het mogelijk om QR code’s te genereren en deze op te nemen in je uitingen. Wij zien vooral gebruik bij DM-campagnes of campagnes via email. Bij het scannen van deze QR-code land je op een donatie pagina waar je of een toezegging of een betaling kan doen. Deze kan later gematched worden aan de campagne activiteit zodat je inzicht krijgt in je ROI van je campagne. Is dit een voorbode voor het overslaan van spontane – niet te matchen – donaties ?
  2. Kentaa: veel van onze klanten maken gebruik van Kentaa. En om een echt 360 graden klantbeeld te krijgen is het natuurlijk wel slim om ook dit deel van je achterban in je CRM te hebben. Ifunds klanten die ook Kentaa gebruiken helpen we graag om de donaties en contactpersonen naar Engage te halen zodat je deze kan gebruiken in je uitingen.
  3. KIKZ: er zijn ook klanten die op het platform van KIKZ zitten. Met de integratie van KIKZ in je website zorg je ervoor dat je formulieren eenvoudig aan je CRM systeem koppelt. Of je nu online donaties of online orders afhandelt, Ifunds kan er voor zorgen dat je klantkaart in Engage verrijkt worden met deze gegevens
  4. SMS / Landing Pages / Lead scoring / Nurture campagnes: met de Email Marketing oplossing van Ifunds haal je online kanalen binnen in je CRM systeem. Hiermee kan je in customer journeys verschillende kanalen door elkaar gebruiken, zoals SMS, email en geperonaliseerde/prefilled landing pages. Tegelijk kan je gaan werken met lead scoring (handig voor werven nalaten!) en kan je geavanceerde online nurture programma’s opzetten. Ondertussen hebben 20 van onze klanten gekozen voor deze add-on op Engage, who is next?

Meer weten? Neem dan contact op met jouw Customer Succes Manager.

Terug naar overzicht

Geplaatst op 9 september 2020