Klantverhaal Trombosestichting

Ons CRM-systeem is het hart van onze organisatie en de basis voor al onze fondsenwervende activiteiten”

Voor de Trombosestichting is een goed CRM-systeem van onschatbare waarde om te kunnen groeien. De database van de donateurs is immers het hart van de organisatie en de fondsenwerving. Onlangs maakte het Trombosestichting met Ifunds de overstap naar Engage 365.

Stans van Egmond, directeur-bestuurder van de stichting: “Fondsenwerven is heel precies werk, waarbij een goede database enorm belangrijk is. Je wil alles wat je weet van je donateurs nauwkeurig vastleggen zodat je op de juiste manier contact legt met je donateurs en vervolgens wil je je de resultaten van je campagnes ook weer terugzien in de database. Met Engage 365 kunnen we gemakkelijker passende customer journeys opstellen voor specifieke selecties van donateurs en hieraan de juiste campagnes koppelen. Ook de rapportages zijn voor ons cruciaal zodat we weten wat wel werkt en wat niet. Wat dat betreft verwachten we veel van Engage 365.

Stans van Egmond, directeur-bestuurder Trombosestichting: “Een goed CRM-systeem is van onschatbare waarde om te groeien. Want alleen met een compleet beeld en de juiste analyses kun je effectief fondsenwerven en donateurs aan je binden. Met Charibase is het ons gelukt om te groeien en we hopen de komende jaren met Engage 365 ook nog stappen te zetten.”

Benieuwd naar het volledige klantverhaal van Trombosestichting Nederland? Download het verhaal hier.

Terug naar overzicht

Geplaatst op 16 januari 2019