Wij helpen je graag de
volgende stap te zetten

…en meer

Wanneer ons product is geïmplementeerd kun je beginnen met optimaliseren. Werk efficiënter door onze producten te koppelen met producten van derden. Laat je content verrijken, corrigeren en opschonen door middel van onze verschillende datakwaliteit opties.

Webservices API
Met webkoppelingen (ook wel API’s genoemd) kan Ifunds Engage gelinkt worden aan software van derden, zoals CMS-systemen, e-mailmarketing producten, online donatieformulieren, oplossingen voor social network fundraising, mobile devices, boekhoudpakketten et cetera. Ifunds biedt je de mogelijkheid deze koppelingen in te richten of, wanneer de koppeling niet beschikbaar is, deze te bouwen. Onze oplossingen zijn gebaseerd op Microsoft Dynamics. Microsoft Dynamics CRM biedt een heleboel koppelingsmogelijkheden die zelf in te richten zijn, maar er zijn ook diverse gestandaardiseerde koppelingen beschikbaar.

Datakwaliteit
We hebben de mensen en mogelijkheden om eenmalig of periodiek jouw gegevens te verrijken vanuit externe bronnen. Denk hierbij aan:

  • het corrigeren van adressen
  • het corrigeren van achternamen en voorletters
  • het aanpassen van adressen van mensen die verhuisd zijn
  • het doorvoeren van informatie als iemand is overleden
  • het verrijken van telefoonnummers
  • het aanvullen met profielgegevens, zoals inkomensklassen, leeftijdsklassen, geslacht, koophuis/huurhuis et cetera

Postcodedatabase
De Ifunds Engage oplossingen zijn standaard voorzien van een koppeling met een postcodedatabase. Hiermee stel je de kwaliteit van je relatiebestand zeker, want zo worden alleen geldige combinaties van postcodes, straatnamen en woonplaatsen opgenomen. Bovendien borgt deze functionaliteit ook een uniforme schrijfwijze van straat- en plaatsnamen, handig als je ook andere applicaties gebruikt. Daarnaast checken we de huisnummerreeksen. Onze (optionele) geo-module koppelt namelijk geo-niveaus aan postcodereeksen. Op deze manier worden je relaties aan de juiste afdelingen gekoppeld.

Welke ondersteuningen bieden wij jou?

Onze consultants kom je tegen voor en tijdens de implementatie van de Ifunds CRM-oplossingen. Maar ook daarna, om processen verder te optimaliseren of nieuwe processen in te richten. Heb je vragen over hoe het systeem werkt of de meldingen die oppoppen, dan kun je terecht bij onze product supportmedewerkers. Of misschien heb je behoefte aan extra trainingen, standaard of op maat. En ook voor extra handjes kun je bij ons aankloppen. Heb je meer werk dan je aankunt? Wij zijn graag jouw collega’s op afstand. Niet alleen kunnen we selecties voor je doen of bankbestanden voor je importeren, we kunnen nog heel veel meer voor je betekenen. Hoe kunnen wij jou van dienst zijn?