Diensten
Altijd in de juiste handen voor sociale impact
Wij hebben jarenlange ervaring in het zelf ontwerpen en het innoveren van sectorspecifieke software oplossingen op basis van Microsoft technologie. Onze unieke kennis van de Nonprofit sector is terug te vinden in Ifunds Engage 365 en Grant Management en maakt het mogelijk om onze oplossingen eenvoudig aan te passen aan de wensen van jouw organisatie als dat nodig is.
Na de implementatie blijven wij betrokken door middel van trainingen en productondersteuning, adviseren we over doorontwikkelingen en voeren we deze door. Daarnaast zijn wij altijd aanwezig voor extra of onverwacht noodzakelijke support. Ook als er eenmalig of terugkerend extra capaciteit nodig mocht zijn, bieden wij support en nemen wij eventuele operationele taken over.
Innovatie staat centraal bij ons. Wij zorgen voor continue updates zodat je optimaal profiteert van deze vernieuwingen.
De support wordt geleverd door onze ‘Customer Success Teams’, die direct contact hebben met onze klanten. Het grote voordeel is dat de consultants die de implementatie hebben uitgevoerd, ook onderdeel zijn van deze Customer Success Teams. De kennis die is opgedaan tijdens de implementatie gaat dus niet verloren en wordt breed in de organisatie geborgd.
De Customer Success Teams bieden op verschillende manieren support:
De supportafspraken worden afgestemd op de behoefte van de gebruikers. We bieden daarom vier niveaus van supportabonnementen: van een basis Bronspakket tot de op maat ondersteuning in het Platinumpakket.
Met ons Release Management maak je gegarandeerd gebruik van de nieuwste functionaliteiten en beveiligingsupdates. Wij gebruiken hiervoor de input en ideeën van onze klanten.
Met onze releases, voor Engage 365 zelfs twee keer per jaar, krijgen alle gebruikers toegang tot productverbeteringen én nieuwe functionaliteiten. Als het noodzakelijk is dan worden er tussendoor patches uitgerold die snel urgente problemen oplossen.
Microsoft brengt tweemaal per jaar een nieuwe release uit voor Microsoft Dynamics 365: Wave 1 (april-oktober) en Wave 2 (november-maart). Wij houden contact met Microsoft om tijdig op de hoogte te zijn welke nieuwe functionaliteiten en wijzigingen in deze Waves zijn opgenomen. Zo weten we welke technische en functionele wijzigingen hebben plaatsgevonden en kunnen we onze klanten optimaal ondersteunen bij het implementeren van de updates en het toevoegen van extra functionaliteiten.