Vacature Client Service Medewerker

Functie omschrijving

Voor uitbreiding van een van onze Klantenteams zijn wij op zoek naar een Service & Supportmedewerker. Ben jij graag de smeerolie van een team en bruis je van de ideeën om handen en voeten te geven aan een klantgerichte strategie, het verhogen van klanttevredenheid en klantgericht servicebeheer? Zie je jezelf graag werken in de non-profit sector en heb je een IT of CRM-achtergrond? Dan zoeken wij jou!

In het kort:

  • Vaste baan
  • Fulltime
  • HBO diploma (IT/CRM)
  • Klantgericht
  • Sterk analytisch vermogen
  • Vloeiend Nederlands en Engels

Onze klantenteams bestaan uit 5 tot 7 medewerkers per team en werken voor veel verschillende non-profit organisaties zoals de VPRO, Hartstichting, Plan Nederland, VVD en Make a Wish. Werken in onze klantenteams betekent niet alleen werken met CRM-databases van uiteenlopende non-profitklanten, maar met name klantgericht en oplossingsgericht werken met klanten zelf. Daarbij is kennis van Microsoft Dynamics CRM essentieel en kennis van fondsenwervende processen een plus. Wij bieden je een vaste baan in een bedrijf in ontwikkeling met internationaal perspectief in de komende jaren. Jouw baan zal een dynamische zijn met verschillende bekende en onbekende non-profit organisaties. Onze CRM-oplossingen zijn doorontwikkeld op Microsoft Dynamics CRM en waar nodig bieden we je opleidingen en certificeringen zodat jij je blijvend kunt ontwikkelen.

Als Service & supportmedewerker ben je – in nauwe samenwerking met de Servicemanager – het aanspreekpunt voor onze klanten op het servicevlak en 1e lijns support. Je zorgt er niet alleen voor dat de service- en supportdienstverlening naar wens is, maar vooral dat deze optimaal is afgestemd op de behoeften, doelstellingen en uitdagingen van onze klanten. We bevinden ons middenin de transitie naar een klantgerichte strategie. Jij bent – net als wij –  continu op zoek naar manieren en methoden om invulling te geven aan onze klantgerichte strategie om de dienstverlening te optimaliseren.


Je houdt je dagelijks bezig met het:

  • Verlenen van 1e lijns support, zowel telefonisch als via Topdesk
  • Uitvoeren en verbeteren van business processen voor onze klanten in MS Dynamics CRM
  • Het signaleren van trends in het Incidentmanagement om vervolgens de benodigde acties te bepalen, in gang te zetten en te coördineren
  • Verbeteren van klantrelaties en het (mede) opzetten en actief beheren van een klantgericht servicebeleid
  • Het mede initiëren en invoeren van een goede manier voor het meten van klanttevredenheid op de geleverde service
  • Enthousiast uitdragen van nieuw ontwikkelde serviceconcepten om betrokkenheid te creëren bij teamleden voor de invoering en succesvolle uitvoering ervan
  • Het beheren en onderhouden van SLA’s (Service Level Agreements)
  • Voorstellen voor verbeteringen of nieuwe diensten bij klanten
  • Inventariseren van klantbehoeften en deze (samen met de relatiemanager, development of een consultant) vertalen in technische oplossingen

‘Service met een glimlach’ is jouw motto. Je vrienden omschrijven jou als proactief, assertief, communicatief, oplossingsgericht en humorvol. Jij kunt niet anders dan denken vanuit de klant. Je hebt een voorliefde voor de non-profitsector. Technologie vind jij interessant en je houdt de nieuwste ontwikkelingen op jouw vakgebied in de gaten. Jouw Nederlands en Engels is vloeiend in woord en geschrift.

Heb je vragen of wil je weten waarom ik zo graag bij Ifunds werk? Bel dan met Relatiemanager Kirsten Walraven +31 (0)6 41267552.
Herken jij jezelf hier in en wordt jij warm van de dingen die wij jou kunnen bieden? Solliciteer dan direct door je CV en motivatie te sturen.

Soliciteer

Terug naar overzicht

Geplaatst op 10 oktober 2017